CNN

Hej jag har funderat på att börja med lite nya ideér av inlägg till min blogg.
Med hjälp av företag som CNN ska jag hålla er uppdaterad av stora världs nyheter.
Jag kommer också skriva lite själv vad jag tycker och tänker om nyheterna.

UFO sköts ner ovanför Isrealiskt känkfraftverk.
An unidentified flying object was shot down in the skies above Israel's Dimona nuclear plant, pictured here in 2004.
Den Israelisk Militärens flygplan följde procedur att skjuta ner det i luften inom området eftersom
objektet dök upp i en utsedd flygförbudszon!
Iallafal de israeliska styrkor vet flortfarande inte vad de sköt ner.
De har sagt till CNN att det inte har hittat någonting kvar från det dem sköt ner.
Frågan är om de inte har hitta något eller om de inte vill visa världen och har gömt det?
Är det bara en ballong som många spekulerar eller Rymdmänniskor från någonstans långt bort?
Israel den nya Area 51.


Source of Story


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0