Dagens låt: Marilyn Manson- Sweet Dreams

Han är bland en av världens mest controvesiella artister någonsin.
Hatad av Gudarna, avundad av demoner.
Han har en armé av världens mörkaste folk på varje konsert.
En armé av zombies som skulle göra alla hans bud!
Kan tänka mig det är en mäktig känsla av se honom live.
Det är på min "to-do list B4 i Die".
Han är mycket mer än vad man ser på ytan, det visar sig i denna videon.

Marilyn Manson – Sweet Dreams (Are Made Of This) - Album Version (Explicit )
Inlägget inspirirad av min syssling.
Hon la upp denna videon på Facebook för en stund sen.


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, lite roligt & lustigt att jag var kär i honom när jag var liten ^^

2010-12-29 @ 00:10:14
URL: http://www.sofiahjertquist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0