Its a good day

Hej Tom tom checkar in med dig nu.
Jag har bra nyheter som egentligen bara gäller mig i stort sätt.
Jag var hos Tandregleringen och de sa att mina tänder satt perfekt på plats,
därför tar de bort min tandställning 4 månader tidigt.
Det innebär att det kommer av innan Nyår!
Dock så får jag skjuta upp min resa till Stockholm en dag.

Nyhet nummer två är att en bra vän till mig fick ett stipendie från skolan idag.
Det är inte varje dag man har en kompis som är bland de smartaste i hela kalmar.
Det fanns en tid då jag var den smartaste i hela min delstat av Georgia i USA.
Haha men det var 6 år sedan.
Mina bästa dagar är bakom mig, jag får fokusera mer på viktiga saker som MODE, tjejer och
festandet inför det nya året nu istället!

Happy Holidays


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0