Läget

Hej idag får du en lite uppdatering på mitt liv,
eftersom du har ingen och måste läsa min blogg istället.
Skojar! Vad det bara jag som tyckte det va roligt eller?

 Imorgon
Jo det är en dag kvar nu tills jag får tillträda till mitt nya hus.
Det ska firas med lite champagne och möljigtvis en övernattning i det nya huset!
Jul Lovet
Hela lovet verkar bara vara full bokad med att greja och flytta saker in i det nya huset.
Om några dagar lägger jag upp bilder på mina rum och hur jag har målat om dem.

Färgernas Betydelse
Till sovrummet valde jag Grönt:
Färgen grön är stimulerande för drömmar, ger en känsla av frid och lugn, och trygghet.
Och på de andra rummet på övervåningen ska jag måla det Blått:
ger känslan av andligt,
är svalkande, sänker pulsen, avslappnande och inger stillhet och hängivenhet.

Jul
Då befinner jag mig i Borgholm med hela min släkt,
Min kusin Amanda är jag mest glad i att träffa, hon är en utav Stockholms underbaraste tjejer.

Mellandags REA <-> Nyår
Då hoppas jag på att vara i Stocholm med min Syssling "and Party until we pass out"
Och naturligtvis ska jag använda de pengar jag får till Jul för att inreda min nya garedrob i det nya huset.
Måste ha lite nya plagg till hösten nu.

Idag
Har jag skottat, ska på middag Kl. 4 då jag hade egentligen tänkt träna med Philip.
Kanske tar en runda och springer istället. Jag ska packa lite lådor med saker som ska till det nya huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0