Min Jul Afton

Min Jul afton var underbar, hade roligt med släkten och fick en massa fina presenter.
Roliga minnen av mina förräldrar och en galen bil resa hem från Öland efter allt festande!

Mamma och margarett är som systrar.

Kusiner <3

Jag, "Stor Tommy" och Margarett.

Moster Lillemor och Kusinen Amanda

Mamma och moster Margarett

Medina min Hund

Min vackraste Kusin Amanda.

Grabbarna efter ett par öl.

Moster Lillemor

Min Pappa Per.

Bild bevis på att Tomten finns!

Det jag fick i Julklapp: IPhone sport armband, H&M massage grej, Bio biljetter, Björn borg Kalsonger,
två par vantar, två tröjor från H&M, Logitech IPhone högtalare, Lite pengar från båda pappor, En bok om
Styrke träning, En bok om ragnings repliker, IPhone4 Xqisit Display Mirror, 2011 Kalender, Backgammon

Tackar tomten för alla underbara presenter!
_____________________________________________________________________________________

När man trodde kvällen närmade sitt slut Kl. 9 så blev alla lite trötta.

Min Kusin Mathias, han sov genom det mesta denna Jul afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0