Tränings tips: Nyttiga alternativ

Allt som är gott är inte alltid onyttigt.
Visst som Amerikanare måste jag erkänna att "McDonalds is the shit"
men det finns alltid sallad och morötter där med!
Så klart är det inte precis varför man går dit,
men man går inte till Systembolaget för saft och mjölk eller?
Om du känner att du har problem med en onyttig diet,
strunta i att äta ute så mycket på snabbmatsresturanger.

1. Bonaqua dricker jag varje dag på jobbet till frukost och lunch.
Bonaqua eller Loka t.ex tycker jag smakar lika gott som en läsk,
men de är tillverkad utan socker.
2. Frukt istället för godis.
Själv brukar jag, när jag tröttnar på vanliga äpplen
eller apelsiner köpa exotiska frukter istället.
3. När du handlar På Ica Maxi eller Coop,
leta efter den gröna nyckeln på matvaror.

Det betyder att de är hälsosamt för dig att äta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0