Cartoon

Mig: Tjena
Tråkiga personer: Tja
Mig: Hej, läget
Tråkiga personer: Bra, sj?
Mig: Fint, jo de är bra.
Tråkiga Personer: Ses!

Hej jag hatar fan när en sån konversation är allt man kan ha med en person, typ när man bara råkar träffa på en bekant på stan. Själv hälsar jag inte och bara låtsas glo intensivt i min iPhone som om jag fick ett livsviktigt SMS.
Palla hälsa liksom, ja du är där jag är här- sluta försöka söka upp min blick, vem fan är du?
Vi kanske är vänner på facebook, men du är fan inte min kompis ;)
OK nu när jag har ventilerat det, kolla mitt själv portret.

Du lägger märke till hur dålig jag är på att träna ben när jag är på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0