Dagens Outfit 11-27



Idag var jag inne på Kvastens Scorett butik som hade dessa kängor som jag har lagt upp på bloggen innan tror jag?
Aja väl jag porvade dem idag igen och mamma offrade att köpa dem åt mig eftersom hon hade redan spenderat så mycket pengar idag så hon brydde sig inte.
jag tackade nej dock, men fick henne att lova att hon skulle köpa mig ett par skor när jag hittar de perfekta.
Vill ha något liknande dessa men det är så få därute i lilla kalmar.
Måste nog dra till Stockholm snart.
BTW dit ska jag på tisdag med klassen och 1:årna som går samma inriktning.
Måste packa väskor, lägga över lite filmer och annat på Gadget (min i Phone) och köpa lite snacks.
Blir nog skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0