Hals Påse?

Har länge letat efter en fin "Neck Pouch" eller svenska översättning hals påse.
Någon har sagt att de kallas för fick pung på Google,
 så får man bara upp bilder av en massa annat.
Men jag och Karin hittade vår på Monki för 180:-
En god vän till mig, Ebba Kask såg mig med den på festen i lördags,
 berättade att hon köpte en likadan dagen innan.
Så de försvinner nog snabbt och är kanske därför jag har haft så svårt för att hitta en.

Det är populärt just nu med tillbehör och denna har funkat jätta bra för mig,
 när jag känner mig för enkel klädd.
Vissa har cigg, mobil telefoner, pengar och andra små saker i den.
Väldigt bra för tjejer som inte har fickor och orkar inte med en handväsk
för att hålla sina grejor i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0