Rugby 2010

Nu är det här, Ladies and Gentlemen!
Rugby är imorgon.
Jag var med föra året och ska vara med nästa året,
 men detta året är det dags för Adam Christersson att bära laget själv.
Såg honom i tidningen nyss med Tor Sohtström
och det nog för att det är så hårda som det blir när det gäller spelare.
Nästa år blir det säkert mig, men vem vet?
Jag ska iallafal kolla på matchen imorgon och sen till festen.
Det kommer bli årets höjdpunkt.
och så lite bilder från föra året...

Efter en träning som jag ägde på faktiskt.
Köttade ner två killar och sen bollhållaren precis innan jag märkte detta hade hänt.
"Rugby, You fight for it, Live for it, Die for it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0