Shopping i (-4°) grader

Jag är den Americanen du ser som har knappast ser snö förut.
Det är vitt, mjukt, och förvåningsfullt kallt men jag känner mig förbered denna winter.
Jag gick på en tidigt shopping tur med mamma i Kalmar.
Steg up tidigt kl.7 eller något, jobbade på rapporten tills kanske 10 när vi åkte in.
Mamma hade sin shoppings lista med sig men som vanligt blev det mer än skulle köpa.
Jag tror fan hon blåste 7 lax idag, och jag fick ett par mysiga vantar, hår vax, och hörlurar ur det hela.

Bra vinter vanter som jag köpte på Stadium
Everest 350:-

Efter all Shopping så bjud jag min mamma på Pizza Italia inne i stan.
Det var ju 100:- lunch buffé. Mums va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0