Vad händer?

Jo idag har jag varit på toppen humör.
Du vet när man vaknar på den rätta sida sängen med ett leende på ansikte.
Jag gick på stan och klippte mig hos Stadens Skönaste Frisör Jonas Din Frisör.
Sedan kollade jag lite butiker hittade lite saker som ligger på önskelistan.
En är dessa kängor i bilden nedanför, sedan en rutig grön tröja på Carlings.
När jag kollade mitt bank konto låg jag i plus lite mer än vad jag tänkte mig!
Harry Potter premiär imorgon med nära klasskompisar.
Allt är bra som sagt, imorgon blir det Hansa:s MODE HUSET med bästa Karin.
Min far köpte sig en awesome tröja (Emilio, Mörk blå, med armbågs lappar)
och han vill inte låna ut den till mig så jag ska dit imorgon,
 och köpa samma model fast en annan färg.
 o
I nära framtid (Jul Lovet) ska de ske en Stockholms resa
då det blir en stor shopping tur för mig där jag helt och hållit 
inredar min nya garderob med nya klädder i det nya huset, börja om från nytt.
Sen firar jag ny år i London med en Kompis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0