Dagens låt: Lasse Lindh- Jag Ska Slåss I Dina Kvarter

En väldigt speciel tjej tipsade om denna låten till mig.
"I know she has my back no matter what happens and,
 i got hers even if nothing happens liksom".
Låten lyssnar jag på timmar vis när jag vet det blir tufft,
och då vet jag att jag har alltid den personen,
 som skulle aldrig låta mig gå i strid ensam.
I can fight my own battles and always have but,
 there's nothing wrong with back-up yeah?
Hehe min egen lilla ninja/lönesmördare/kick ass kompis,
vart är din?
Lasse Lindh – Jag Ska Slåss I Dina Kvarter


Kommentarer
Postat av: josss .

världens absolut bästa! :)

och om du inte redan hört, lyssna då på "du skär", "jag vill byta liv" & "en stulen bil", helt underbara!

2011-02-20 @ 04:22:55
URL: http://underligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0