ANOTHER DAY, ANOTHER THING TO CELEBRATE

Vaknade imorse kl. 10 det första problemet jag hade var: Bananpankakor eller Våfflor?
Äh vad fan kör på både liksom! Det har faktiskt varit en mycket avslappnande dag. Mycket sol.
Allt jag behövde göra var måla altanen och städa huset. När man tar av sig tröjan och får in lite sol och musik
i det hela så är det inte längre så jobbigt som man inbildar sig. Det har varit underbart.
Min mamma fyllde ____ år idag (Hon vill nog inte att jag skriver hennes ålder). Inte att hon är specielt gammal
men ni vet hur kvinnor kan bli. Så det firades med mat och drick på Krögers. Härligt nattliv det var där ikväll.


ALLT VITT HAR JAG JAG HUNNIT MÅLA IDAG



GRATTIS MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0