EMILIA KARLSSON IS MY HERO

När jag tänker på Le Quiffe Kulturen vill jag beskriva det genom musiksmak, livstil, och klädstil.
Det är dagens ungdomar i sverige, vi som lyssnar på skön indie musik, gillar att fika, festa och flumma.
Vi som bär härliga kläder som matchar vår stil och personlighet, en cool personlighet.
Ser allt detta i denna tjejen, Emilia Karlsson
______________________________________________________________________________________
Ärligt talat vet jag knappast hur jag ska beskriva denna tjejen.
Det första ögonblicket jag så henne var av en slump at jag gick i samma riktning som
henne från stagg till Varvsholmen.
Jag la mycket märke till hennes unika stil, glodde om du vill säga så. Försökte även ta en bild.
Men misslyckades eftersom hon var för långt fram.
Jag tog först kontakt med henne efter ha sett en vän kommentera hennes profil bild, jag var osäker om
det var samma härlig tjej jag såg gå mot Varvsholmen. Det var det, frågade henne.
Jag gick in och kollade på bilden och la först märket till hennes as snygga frisyr.
Sen hennes skön stil, det är verkligen hennes eget och hon gör det så bra!

BILDEN JAG SMYGG TOG... INNAN JAG ÄNS VISSTE VAD HON HETTE.


Lite förfest med mig Emilia och Sandra Darberg!
____________________________________________________________________________



VERKLIGEN, HUR KAN MAN INTE TYCKA OM DENNA PERSONEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0