TO THE MOON AND BACK

Det känns redan som helg men det är mitt i veckan, men ledig på fredag så det är inte så farligt.
Jag har haft ännu en härlig dag. Hunnit jobba och käka lunch på Alexis.
Precis innan det så hade vi rätt så lugn dag i skolan, bara en massa projekt arbeten. Chill.
Sen möta jag upp Philip och Amanda på stan, fixade dem en latte på Alexis.
Vi han med lite Sushi och det är alltid gott, man måste njuta lite... mycket av livet!
Sen har man vänner som tycker det är roligt att skriva saker på mig, kolla bilderna så förstår ni.



Imorgon kommer jag slå den som skrev detta... LISA!

Dem menar inte det ego... ja precis det egot ;)

Kusinen Amanda här för påsklovet!

Man kan inte ha en bättre Bästaman än min vän Philip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0