MAYBE WHAT WE HEAR IS ALWAYS TRUE

Hej jag har lite funderingar runt omkring bloggen och behöver din hjälp.
Nu för tiden blir jag igen käng som "han som bloggar du vet" eller "killen med den sköna stilen och bloggen".
Jag har fått mycket positivt feedback 2011. Och lite kritik. Vissa tycker att "jag skulle kunna få
dubbelt så många läsare om jag bara lärde mig stava rätt". Det ligger nog något i det.
För det första vill jag säga att jag skriva jätte snabbt på datorn och det är sällan jag läser över det heller.
Jag ska bli mer nogrant men, fortsätt kommentera vad ni tycker är bra med bloggen och vad ni tycker ska förbättras eller vill se mer utav. Jag känner som att jag vill göra ännu en större satsning på bloggen.
Många säger att jag borde göra reklam för bloggen? Hur sprider ni er blogg, har ni några tips?
Jag vet att jag lägger alltid ut det mest intressanta inläggen och så på facebook för att vissa av er vill kunna se det direkt och bara klicka på länken. Det är smidigt ju.
Jag ska ge er andra läsare som inte är min vän på facebook en chans att lägga till mig som vän.
KLICK HERE FOR MY FACEBOOK

Tack så mycket Stort Fan och alla ni andra som skriver så fina saker!


Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte få karin att börja blogga också??!

2011-04-18 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0