ALLA LÄNGTAR NÅGONSTANS FOLK, FRÅGAN ÄR HUR MAN TAR SIG DIT

Hej det var några dagar nu! Plugget tar dö på mig bara så ni vet.
Jag har iallafal en liten stund att göra något annat nu!
Sist jag var på stan så jag en väska som jag tycker skulle vara perfekt för våren.
Den passar bra med båda vårens trender, militär och sandfärgade.
Nästa, jag fick en grymm unisexuel perfym av min styvfar Per.
Den är Calvin Kleins, Summer! Som han köpt på Tax-free i Barcelona. 
Den funkar lika bra för killar som tjejer med en fräsch doft av citron.
Annars är allt bra med mig, jag bondar lite med min hund. Mamma är saknad nu när hon är i Storstaden.
Denna helgen blir det trevligheter i Köpenhamn med familjen.
Sitta på Café och dricka kaffe på morgonen, dricka öl och shoppa på dagen, sen fira en födelsedag på
en utav malmös bästa resturanger under kvällen. Hem på söndag.

Väska . Blueprint 
699 :-

Ett par khaki-gröna Chinos av Blueprint på MQ. Köpa?




Calvin Klein, väldigt "Mode medvetet" OBS. Att deras kläder är naturfärgade. Snyggt.
Kanske nästa steget i det hela är att man matchar en snygg outfit med en bra doft. CK Summer!

Som sagt jag bondat med min Hund. Vi var ovänner förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0