THE BODY IS ONLY AS STRONG AS THE MIND

Jag är inte här för att ge några tränings tips eller så.
Men om du känner att du vill få lite mer muskler eller få mer utav träningen.
Så ska du alltid dra träningen någon meter över gränsen.
Jag menar att om du känner att du inte orkar en till repitation, gör en till repitation.
Bara så du vet att du har gjort att du kunde. "No pain no gain"!
Om du inte kan springa en meter till.
Gå en bit i bra takt och sen spring de sista 100 meter hem.
Sprinta så gärna om det går. Man ska vara helt slut.
Jag har provat det mesta när det gäller träning: Simmar, gymmar, springer, och går på tränings pass.
Jag har spelat: Amerikanskt Fotboll, Basketboll, Rugby, Lacross, Sim, Tennis, och Fotboll.
Idag blev det: Armar, Axlar, och Bröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0