DET VAR NICE OCH ENKELT FÖR

Lite om min sista dag i spanien
 Den dagen så kände jag att det fanns så viktiga vänner och saker jag ville hem till i Sverige, men när jag kom hem visade det sig att allting var inte som jag lämnade det. Man blir lite besviken då.
Man har velat ha något så länge, sen när man kommer dit finns det inte där längre. När allt man gjort är tänkt på vissa och sen så har de hunnit glöma en börjar man undra, varför kom jag hem egentligen? Jag skulle kunna ta en till vecka i Spanien, eller ett år? Min sista dag i Spanien var iallafal fin. Tappas, öl och shopping med min bästavän. Det finns lite som kan toppa det.

BLÄCKFISK

INNE PÅ "PULL & BEAR" DÄR JAG KÖPTE EN MASSA KLÄDER I SPANIEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0