GIBRALTAR, 482 METERS UP IN THE CLOUDS

Dagen efter resan i Morocco besökte vi en Engelsk koloni precis utanför staden Tarifa i Spanien.
Så egentligen var jag i tre länder på en dag. Teknisk sätt.
Det bästa med Gibraltar är deras vilda appor uppe bland bergen som springer runt omkring en.
Jag slänger upp lite bilder från början av dagen med en båt tur till spanien där vi tog liften upp i bergen
då man kom så högt upp man kunde känna på molnen. Kvällen slutade i Porto Banos. Det är en hamn
för de rika. Det fanns bara 4 vånings yachter (båtar) och bilar för 2-3 miljoner kr. Häftigt.

EN GAMMAL TEATER I MOROCCO, ÖVERGIVEN MEN VACKER.

TAXI


ALFA APPAN, GREGORY

JUST MONKEYING AROUND

DEN VITA MISTEN DU SER ÄR MOLNEN FAKTISKT!

MI AMIGO

DENNA APAN TÄNKTE HOPPA OCH TA LIVET AV SIG...

GLAD KILLE!

SNACKA OM TOMMY-GUN

TRÖTTA FRÅN ALLT KLÄTRANDE I BERGEN!

FÖRSTA OCH DEN SISTA GÅNGEN JAG SER MIN FAVORIT BIL I VERKLIGHETEN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0