H&M IS MY NEW BESTFRIEND

Jag vet inte varför det har varit så stort antal besök till H&M på sista tiden,
men varje gång har jag hittat något snyggt. Det kan bero på att jag inte har varit inne
på H&M hela sommaren och nu har de lite nytt. Vem vet? Iallafal ser jag fram emot
VIP-shopping på Fredag för personer med clubkort, då på morgonen den 26 augusti har de
20% rabatt på hela sortimentet och de bjuder på frukost!
Förstås måste man anmäla sig i förväg för att de ska finnas ett begränsat antal platser.
Men man får ta med sig en vän och därför ska jag anmäla mig och Karin nu.
Jag tror min bästa vän Philip ska dit också, och jag hoppas att se er där med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0