I FELL ON MY FACE TODAY INFRONT OF A PRETTY GIRL, SHE SAID," THAT'S OK I LIKE DOWN TO EARTH GUYS"

Vad händer idag, you tell me.
Visst var det en fin Rubirk? Men har inte riktigt lust att göra ett inspirations inlägg
utav det så jag berättar kort om dagen. Blev äntligen klar med teorin på körskolan.
Jag tränade, sprungit 7.6 km och simmat 500 m. Lagom.
Jag har fikat med underbart fint sällskap på Alexis Café.
Där jag träffade Alexis och han berättade om att han friade till tjejen! Grattis
(Du får blommor imorgon gubben!)

RUBRIKEN SKULLE NOG STÄMMA IN BRA PÅ HANNA, HON ÄR EN SÅN HÄRLIG TYP AV TJEJ!


Kommentarer
Postat av: Philip Rosén

Tack mannen!

Ska snart lägga upp en bättre bild så man ser allt ;)

2011-08-30 @ 21:43:11
URL: http://philiprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0