LETS HUG IT OUT BITCH

Hejsan, det var länge sen vi snackade.
Ja, du och jag. Jag känner mig egoistisk om hur jag bara pratar om mig själv hela tiden.
Vilken musik jag tycker du borde lyssna på och vad jag gör om dagarna.
Jag skulle villa höra från er läsare vilka ni är och vad ni gillar att göra om dagarna.
Ni får gärna säg vad ni gillar med bloggen och vad ni vill ha mer utav.
____________________________________________________________________________________
Om jag skulle beskriva mig själv med 10 ord skulle det låta såhär:
Känslosam, direkt, spontan, klurig, kärleksfull, skeptisk, artig, inspererad, snäll & vilse.
Men bara en rolig grej att berätta om hur man se sig själv,
för att grejen är att det finns alltid någon annan som ser dig från en annan "vinkel".
Ha ett bra liv, Ciao!
Peacelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0