LIFE WITHOUT ART IS STUPID

piccThe Art of OakoAkMark Jenkins // Street Installations
UntitledIcy and Iranian Street Art106 of the most beloved Street Art Photos – Year 2010Le Street Art en s’amusant – Par OakoAkSewer ArtStreet Art Only Appears at the Perfect AngleStreet Scene10 Stunning Street Artists10 Stunning Street ArtistsStreet Art UFOYES WE CAN'T!
Det är något magiskt om konst. Det finns i ett oändlig antal former som dör, växer, och utvecklats.
Om det vore musik, målning, eller poesi så är det människans sett att uttrycka sig. Jag tycker att
så mycket som folk förstör något så vackert som naturen med städer, är det okej att vi förstör städer
med något så vackert som konst. Själv gillar jag att ta bilder, och tycker det är en konst men min
favorit av alla är Street Art! Jag vill inspirera er att göra något vackert utav något tråkigt. Det kan vara en
stund med den du älskar eller en staden du bor i!
"I SEE BEAUTY WHERE OTHERS SEE UGLINESS, THAT EITHER MAKES ME AN ARTIST OCH A PERSON WITH AWFUL TASTE"
-Unknown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0