IM IN LOVE WITH MARY JANE

Det började tidigt och slutade sent. Min senaste utgång (Onsdag) var så jävla kul.
Hade förfest hemma med mina vänner Jack Daniels och Lucky Strike som började redan vid (18:00)!
Bussen in, lite bowling och skratt med vänner. Kom 2:a av 6 personer.
Efter det var man sugen på utgång och så hamnade man på KM tidigare än någonsin (21:20).
Där mötte man klassen, drack billigt och peppade VOLYM på Harry's!
Bästa vännen kom hem samma dag från Stockholm och hookade upp med oss.
Inne på Harry's hade vissa av mina vänner aldrig varit förut, så de hade roligt.
Jag med såklart, finns inget jag hellre gör en onsdag än att dansa och snacka med folk på Harry's.
Tycker att Nöjesgruppen skötte det vackert igen! Så himla mycket underbar människor de drar dit.
På tal om sköna, mötte några läsare som kom fram och ville hälsa på mig och vara med på bild!
Lovade att jag skulle skriva om dem på bloggen så här har ni det! Kram

HAHA SKÖNASTE LÄSARE JAG NÅGONSIN TRÄFFAT.
ADAM I MITTEN, HADE TRÖJAN: I LOVE MARY JANE. NICE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0