LEJONEN SJUNGER NÄR SOLEN SKINER

Hej och hallå allihop! Min dag har varit chill, lite mindre plugg ikväll för att man måste prioritera
Onsdags utgången eller vad tycker ni? Träffade Rasmus idag med, han och jag går långt tillbaks
till dagarna jag bodde i Smedby. Han har verkat vara så glad över sin nya blogg på sista tiden,
så jag har KIKAT IN HIT och kollat runt. Han är ny till bloggandet men skriver roliga saker.
Ikväll blir det NV40 och försöka övertalla föräldrarna om att ha förfest innan SMK's spelning.
picc
För er som inte känner till Rasmus Hansson så kan jag kort beskriva honom: Vågad, kaxig,
trevlig (nykter), glad, tatuerad, härlig, galen, och skön (nykter). Jag driver ibland med honom
om en fylle sak för längesen, det var nära att jag och Rasmus rök ihop utanför 7/11 när han
var jävligt full. Hade sänkt honom men varför bråka med sina vänner? Hej Rasmus!
Vet att du läser detta, kommer du ihåg,"Tommy är du min bror eller!!! Backa då!!!" haha längesen...
Puss & kram gubben.


Kommentarer
Postat av: rasmus

klart jag kommer ihåg, o jag jag var full, ja du hade sänkt mig med ett vift din stora björn, :) hehe , men riktigt bra skrivet endå, väldigt fyndig är du:)puss på dig med.

2011-12-14 @ 16:56:43
URL: http://raze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0