NÖJESGRUPPEN

På tisdag fick jag ett samtal av Eddie (Nöjesgruppen) om att jag skulle komma på en intervju med dem!
Jag var där 20 minuter kankse, drack lite kaffe med killarna och bollade lite idéer.
Skrev på kontraktet om att officielt vara ambassadör för Nöjesgruppen vilket jag stolt tackade ja till!
Nöjesgruppen: är företaget som arrangerar evenemang/festerna ni älskar på ställen som Palace och Harry's.
Som ambassadör kommer jag in grattis på alla deras uteställen, vilket är en väldigt härlig känsla.
Dessutom provade jag på min nya titel på Harrys "VOLYM" igår, och det var häftigt att inte behöva stå i kö
eller ha någon kolla leget. Kunligt! Det var en fin och torr (nykter) kväll!
Kvällen slutade på Söder med en DJ som ville pitcha mig ett galet bra nattklubbs koncept.
Så tillsammans med mina kontakter i Kalmar ska jag verkligen försöka ge er det bästa av Kalmars nattliv.

Jag kommer skapa ett nytt kategorie på bloggen där jag kommer ha allt som jag skriver om NG's evenmang och slänga upp bilder från hur utekvällarna varit, lite mingel bilder osv.
Jag har också som mål att ändra formatet lite på bloggen så att det passar
er bättre genom att bloggen blir enklare.
Kanske dags för en ny header och mer fokus på livstil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0