RUBRIK

Det finns en vis man eller kvinna som sa, "Hellre att du hatar mig för den jag är än att du älskar mig för den jag inte är". Det jag vill att ni förstår är att det är verkligen omöjligt att göra alla människor glada hela tiden. Välj alltid det som kommer göra att du trivs bäst för att människor tänker främst om deras egna intressen i en situation, så vem håller koll på dina? Dessutom i den långa längden om du har någon integritet så kommer du inte trivas att vara någonting annat än dig själv. Ni ger mig många komplimanger att jag skriver mycket vetiga saker här på bloggen, men jag gör det för att ni ska vara glada. Ge er bra musik, stiltips och inspiration till vardagen. Men Tommy? Då gör du det för att göra andra glada ju. Nej tomtenisse, jag gör det för att det här ger er en bild av vem jag är. För alla er läsare som inte känner mig, hur ska ni annars veta hur jag är som person. Sant?
I love but I’ve chosen rebelion !unsystematicunsystematicGirls.Untitled/♥♥♥BMW 328 Hommage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0