SOMETIMES WE WONDER

Hejsan jag har varit dålig på att svara på era frågor. Men nu får ni er chans. Ska ta igen de senaste och nu får ni er chans att ställa lite nya. Fråga vad som helst, det är bara kul. Lämna en kommentar eller fråga i bloggsvar lådan till vänster.



Vart köper dina kläder oftast?
Jag handlar mest på H&M nu för tiden men mitt favorit märke är The Local Firm '

Har du någon på G eller är du singel, ser på facebook att du inte är i något förhållande?
Ja det stämmer, Tommy har ingen tjej just nu. Hade varit trevligt men det handlar om att träffa den rätta och inte skynda något som man kommer ångra.

Vad är Nöjesgruppen för något?
Jag är en ambassadör åt Nöjesgruppen. Själv har jag som uppgift att sprida information om deras evenmang och locka dit folk vilket jag är skitbra på. NG är ett företag som sköter marknadsförening av vissa uteställen samt ordnar nattklubbs koncept, reklam, och DJ's.

Vad gör du med din fritid, du verkar alltid upptagen?
Jag tränar, bloggar, festar, och umgås med vänner. Sover väldigt lite, så slänger in att jag pluggar mycket.

Blir du någonsin deppig, du verkar alltid glad?
Det går upp och ner från dag till dag, jag är en känslig kille faktiskt. Hård på ytan men en gossebjörn på insidan, fast jag visar det sällan, försöker alltid vara trevlig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta lite om din uppväxt i USA!!

2011-12-19 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0