WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN, WE DON'T WASTE NO PRECIOUS TIME

Jag är så jäkla pepp på livet! Ibland känns det som att man är nere på marken men oftast är jag sån
som svävar bland molnen och låter tankarn flytta på. Jag funderar verkligen på allt, oftast har jag hörlurarna
i och nickar lite till någon Indie kulturell låt. (När ingen tittar, dansar jag på Kalmars gator).
Man ska tänka på hur sjukt mycket det finns att se framemot här i livet. Vänner, dejtar, och minnen.
Just nu har jag mest av min energi riktad mot Lördag. Ska både ut Fredag-Lördag så det kommer bli tungt.
Jag sköter mig i skolan så nu är det fan dags att jag missköter mig på dansgolvet. Ska t.o.m. köra på en
ny raggnings replik: Ligga? (Har hört att det funkar). Haha ha det gutt vänner!
 le petit françaisWe're Teenagers le petit français le petit français le petit français
"OM DET GÖR DIG GLAD... GÖR DET. OM INTE, SKIT I DIT SERIÖST"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0