3 TIMMARS PROMENAD RUNT BERGAVIK

Ja idag så valde jag och min roliga familje att spendera familjetid tillsammans genom att promenera.
Det är tre saker jag gör alldeles för ofta... Fika, Promenera, Kolla film.
Men varför inte liksom? Jag tror att fika är nyttigt för själen, promenader är bra för hjärtat,
och film får igång tankarna i min stilla hjärna.

Jacka . Fjällräven
Hoody . Valiant
Mössa . Vandals
Chinos . These Glory Days
Skor . Roots

De säger genom att promenera en halv timme om dagen så lever man 1/3 mer än vad man hade om man bara sitter hemma och inte rör på sig. Och om man vill bräna bort en onyttig måltid, så ska det räcka med att man är ute och går en halv timme. Samma sak gäller för personer som vill hålla vikten vid en jämn nivå.
Ut och gå med dig så fixar kroppen resten, vet att kroppen alltid söker en jämn balans av hur många kalorier den behöver
för energi och hur många den ska göra av med för att du inte ska bli över viktig!
TRUE STORY, PEACE LOVED ONES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0