Dagens låt: Alicia Keys- It I Ain't Got You

Jaha då var det alla hjärtans dag och jag vill visa er min favorit kärleks låt.
Den ger mig äkta minnen från min tid i USA där man låg på top.
haha men det var goda tider det, nu har man blivit en gammal gubbe!
Lyssna på och gilla Alicia Keys – If I Ain't Got You
Grattis på alla hjärtans dag gott folk!
Jag älskar er, jo true story gillar mina läsare starkt.

Förresten en snabb fakta om mig.
Om någon är intresserad av vem som min dröm tjej är så är det Alicia Keys.
Förlåt men jag har aldrig någonsin sett en människa som är vackrare än henne.
Love you Alicia!
_________________________________________________________________________________________________
Här kan ni lyssna på hela min Kärleks Spotify lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0