Dagens låt: Oskar Linnros & Daniel Adams Ray

Jag gillar båda artister, även när de va Snook. Men jag tycker definitivt de är bättre som solo artister.
starkt av dem att klara sig så bra utan varandra. Men frågan är vem av dem är best?
Jag måste nog rösta på Daniel Adams Ray, för att han har gjort fler låter på Svart, Vitt och allt daremellan
som jag tycker om. Han har 6/10 som jag lyssnar på regelbundet.
Oskarlinnros har 3/11 låtar på hans album som jag verkligen spelar skiten ur.
Men vem tycker du är bäst av artisterna?
Detta är låterna som jag lyssnar på mest av dem.
Så lyssna du också på och gilla Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg
& på Daniel Adams-Ray – Lilla lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0