EN VANLIG VARDAG

Sitter nu på Karins Macbook och funderar över vart dagen tog vägen och vad man ska göra med tiden jag har kvar.
Vaknade tidigt för ännu ett onödigt tandläkarsbesök. Tränade efter det, rygg och mage.
Sen efter ville jag göra något roligt så jag köpte godis och överraskade Karin med lite mörk choklad som kostade 50 spän. Dyrt för min smak, lite marabou hade dugit men ni vet hur tjejer är.
Jag har nu suttit och skrattat över att den trådlösa musen jag köpte henne i Julklapp heter "Karin Silverins Mus"
lite dåligt humör men vadå? Karin kunde inte få den att funka så jag började mecka med datorn och lyckades koppla upp datorn och musen.
Karin: (tittar över axeln och säger) Du fick den att funka!
Jag: Ja precis så hör gör man...
Karin: (läser) hmm Karinsilverins Mus (ut högt)
Jag: ja precis nu har du två som fungerar! (snuskigt jag vet)
Ska ut på en promenad nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0