FAMILJE STUNDER

Jag tycker verkligen det kan vara skönt att få komma iväg från vänner och skolan för någon dag.
Då tar jag den tiden att vara med min familje. Jag har både en mamma och pappa som är helt underbara.
Kan verkligen inte vara som vissa jävla ungdomar som går och klagar på deras förräldrar över små saker.
Jag vill liksom inte att mina barn ska kunna älska mig så som jag älskar min Pia och min Per.
Om det vore några oklarheter så är Per min styvfar och så äkta pappa som en plast pappa kan bli!
Han var med och gav den kärleken en son förtjänar redan när vi först träffade för 15 år sedan.
Min riktiga far bor fortfarande i USA:s Altanta, Georgia dä jag har bott den största delen av mitt liv.
Jaha det va det. Igår var jag med mina förräldrar på fest och det var hur roligt som helst.
Kan seriöst vara bland den trevligaste festen jag någonsin varit på.
Det är nog inte så många som kan säga det när dem är ute med deras förräldrar.
De kanske hade tyckt att det var pinsamt och tråkigt...
Inte jag, nä jag är så bra vän som jag är son med mina förräldrar så att de ser på mig som en jämlik individ.
Den gränsen av att förräldrar ska vara stränga finns inte riktigt i min familj,
det finns väldigt lite behov av de här. Jag är så pass mogen och enkel att förhandla med om det förekommer några
oskilda åsikter. Vi kommer överäns om det mesta och tar rättvisa gemensamma beslut om allt annat.
Jag är stolt att jag uppför mig bra hemma, för att jag har mina förräldrars tro.
Och att de litar på mig ä väldigt skönt, det är inte vanligt att jag måste bråka om att gå ut, festa, resa, eller
att göra allt sånt som man i vanligt vis frågar föräldrar om tillåtelse om.
Jag har jobbat hårt för att ha det förhållande jag har med mina förräldrar och vill inte ha det på något annat vis.
Igår fyllde min Kusin Mathias 33 år gammal och jag var där igår med mina föräldrar.
Här är lite bilder!

Låt men förklara den kommande bilden, mina förräldrar kör "shotgun" det är samma
som när man röker och skickar vidare det genom en kyss.
Fast de är galnare och gör det med en shot!

Och låt mig också förklara bilden ovan, killen har en korkskruv som snopp och öppnar vin!
Tjejens rumpa var en flasköppnare, roliga saker köpta på Lagerhouse.
Det sista jag vill säga är att jag vet inte hur eller varför dessa två figurer är i denna stälningen.
Det var som sagt en vuxen fest jag var på, man kanske blir mognare i deras ålder?

Här är min 33 årig kusin, det var hans kalas.
Tack Mathias för en underbar kväll, Grattis igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0