Grattis Jonas

Igår var det Jonas's födelsedag, lilla gubben blev 27.
Jo stort grattis till dig Jonas!
Jag tänkte att jag skulle överaska honom med ett presentkort på Karlings.
Jag vet att han har ett intresse för kläder och mode som jag därför passade jag på
att ge killen något som han kan använda sig av.
När jag ändå var där passade jag på att klippa mig också. Klipper mig ofta p.ga håret växer så jävla snabbt.
Det känns skönt att alltid kunna klippa sig hos samma person, någon som vet vad man gillar och kan vad de gör.
Jonas är en riktig sådan person, han är lätsam och den roligaste frisören jag någonsin träffat.
Skulle aldrig kunna tänka mig klippa mig själv någon annan stans.
Ni kan hitta honom på Din Frisör i Kalmar bredvid Harry's.
Sen varför köper man sin frisör en födelsedags present?
Haha för att man är snäll...nä för att man vill att de ska fortsätta fixa frillan så man vill ha det!
Skojar bara, men jo jag har varit en trogen kund hos Jonas ett tag nu så han har blivit mer vän än frisör.
Tycker alltid man trivs bättre som kund när det är lite personligt, som en typiskt Amerikanskt "barber shop".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0