MOLGER

Började dagen med att ta en extrem städningsrunda i huset. Söndager här på udden
brukar familjen tvätta kläder, damsuga, och torka rent för den kommande veckan.
Det är faktiskt väldigt skönt när de väl är gjort, ser fram emot läggdags i fräscha lakan.
Efter all städning drog vi ut till Ikea för två saker. Kuddar och barn staket för hunden...
Naturligtvis köper man en massa annat på Ikea som man inte kom dit för, jag hittade en badrums bänk.
Det är MOLGER. Har redan en Molger golvtrall så de passade fint tillsammans. 
Jag tryckt in en träning efter har ätit tre korvar och en pizza på Ikea. Tjockis.
Men inte så tjock imorgon för då börjar mitt godis förbud igen, och jag ska fortsätta träna 3-4 gånger i veckan.
Glömde nästan säga, min katt fick en rolig överraskning när jag kom hem. Kolla bilderna...
Hon är världens (STÖRSTA) lilla bitch den katten, hon blev inte mer glad av hennes present.
Kolla också trailern på filmen jag kollade på idag, den är skit rolig. En äkta komedi!
 


Kommentarer
Postat av: phuong

men åååh, så söt kissen blev! :D hahah

2011-03-04 @ 22:11:12
URL: http://pphuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0