MY VALENTINE

Min alla hjärtans dag var helt okej, har inget att klaga om.
Jag klagar aldrig ändå för att jag kan faktiskt inte vara mer nöjd med livet än vad jag är nu!
Jag vaknade igår och det första jag såg var ett Alla hjärtans dag sms från min bästavän Philip, han är bäst!
Tror du inte jag blev shockad, gubben hade väntat tills typ 00:01 och skickat det, jag var upp mitt på kvällen 04:32 och såg det då, blev överlycklig en sekund och somnade om!
Dagen började som en vanlig skoldag,
fast jag ville lämna min favorit tjejer något speciellt i deras skåp på kärlekens stora dag
 för att visa min enorm kärlek för dem.
Så mina närmaste tjej vänner fick kort där det stod, "vänner som du...(sen öppnar man den) är Härligt att ha!"
De blev alla glada och naturligtvis skrev jag i korten individuela dikter för varje person och lovade bjuda snyggingarna på
en latte någon gång.
Efter skolan gick jag med de fina flickorna på en alla hjärtans dag fika på Holmgrens.
Nu sittar jag här medans klassen har svenska och jag dricker lite kaffe 6:- från staggs kafeteria. 
Men alvarligt behövs det mer en så för att man ska kunna vara glad på alla hjärtans dag?
Man är kanske singel men aldrig ensam när man har vänner som mina!



Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack detsamma.

Kul att du är med i Veckans blogg - Lycka till!

2011-02-15 @ 18:44:12
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0