NU ÄR DET LIKA LÅNGT TILL STJÄRNORNA SOM STJÄRNORNA TILL DIG

WADDUP, OPRAH?!
Jag heter Lisa, och har alltså fixat Tommys nya stilmall. Han hotade mig att skriva ett inlägg, och eftersom han väger ungefär dubbelt så mycket som jag är det bara att lyda... haha.
Men Tommy är troligen en av mina bästa vänner, och absolut min bästa killkompis. Jag utnyttjar Tommy rätt grovt, speciellt när jag är sugen på kaffe eller behöver en kram. Jag vill inte veta hur mycket jag är skyldig honom för all kaffe/te han har köpt åt mig i cafeterian...
Men Tommy är underbar. Han är rolig. Kramgo. Snäll. Och mer fåfäng än vad jag är. Fast vi är rätt säkra på att inuti stora Tommy bor det en liten, osäker, trettonårig tjej.

Älskar dej <3

(Min blogg.)

xxx, Lisa (Terminator)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0