TIME TO ENJOY LIFE

Äntligen är det över, iallafal för en stund.
Jag har haft godis förbjud i en månad tillsammans med min vän Karin.
Vi har inte ätit något godis alls och har lyckats hålla ifrån oss från det mesta onyttiga.
Det innebär inga bakelser när jag fikar, bara mackor får jag äta.
Jag har inte heller kunnat äta pommes eller chips.
Nu fram tills lovet tar slut ska jag gotta mig, men sannigen är att jag har tappat lusten att äta något onnyttigt.
Det har jag nog tappat med de kilon som försvunnit den senaste månaden
Jag har också tränat regelbundet 4-5 gånger i veckan så det känns bra.
Det diskuteras om att jag ska fortsätta med denna diet, men nästa gång ska det vara ett avtal som säger
lite mer noggrant vad som förbjuds och vad som är okej att äta.
Skriver mer om det sen när jag vet.
idag är jag på jakt efter en morotskaka!
Om du känner att du vill gå ner i vikt och blir mer hälsosam,
prova något liknande då du slutar äta allt onyttig skit under en period.
Det kommer hjälpa dig tappa matlusten för sånt snask.
Och om du känner dig jävligt sugen, gör som jag och gör en smoothie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0