Vuxen Poäng

Vaknade tidigt imorse, kl. 8 är tidigt för att vara en lördag.
Jag kom ihåg att Amanda (min kusin) från stockholm sa att hon ville ha pankakor till frukost på morgonen.
Så jag stiger upp tar en dusch, tar ner smutstvätten och stoppar den i maskinen, sätter på kaffe och börjar med
mina unika Banan & Kanel pankakor.
En timme senare vaknar min kusin till doften av pankakorna.
Hon frågade mig när jag steg upp, jag sa allt jag hade gjort på morgonen.
Hennes reaktion var, "tvättar du din egen tvätt... vuxen poäng på det, och kaffe?"
Gud vad har hänt dig lil-Tommy. Jag kallas för lil-Tommy i släkten för hennes pappa heter också
Tommy och därför blir han stor-Tommy, fast jag är längre än honom!



En för många pankakor? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0