Äntligen

Nu är lovet över och jag känner att jag är skyldig er lite
eftersom jag har inte skrivet något nytt på ett par veckor.
Efter flytten och allt har jag varit väldigt upptagen under lovet.
Vi har fortfarande inte internet hemma så jag ska försöka mitt bästa
och hålla er uppdaterad varje gång jag kommer åt nätet.
Jag har gjort ett löfte att läga upp minst två inlägg per dag och det ska
jag hålla.
här är lite rubriker som kommer på bloggen den kommande veckan!

Jag ska göra ett stort inlägg så snart som möjligt som kommer sammanfatta hela min
 resa i storstaden Stockholm.
Jag ska lägga upp lite bilder av hur det nya huset ser ut nu när jag är inflyttad.
Under lovet har det varit mycket med flytten och det kräver att man ska inreda med så jag har lite från Ikea med!
Sedan den största nyheten har varit att min Kusin har fått barn och han heter...
Sen innan lovet började var jag hos kalmars skönaste frisör och klippte mig.
Så kolla in allt spännande som kommer, ska jobba som fan nu att få ihop alla inlägg ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0