The Birthday Party

Denna helgen har varit bland de bästa genom åren.
Fredag var det utgång och Igår var det 18 års fest för mina klasskompisar
Sahra och Sebastian. Det var helt galet vilken skön stämning det var den kvällen.
Det saknades verkligen ingenting den kvällen, man hade allt och alla!
Här är lite roliga bilder från festen.

Lisa innan Alkohol.

Lisa efter har druckit några folk öl!




Sahra som fyllde 18 år.


Hur festen hamnade på köksgolvet vet jag inte!



Bästa SP09C genom tiderna, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Lisa Hermansson

hahah, jag ser ju inte lite busig ut eller så där i hörnet!

2011-01-31 @ 18:15:01
URL: http://lisahermanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0