Dagens Låt: Snook- Inga Problem

Snook är nog längst upp i min lista av favorit musik.
Jag höll på med hiphop innan och rappade och så fast
sedan jag lämnade USA har jag förlorat min kärlek för Hip Hop musik.
På min skola Stagg och bland mina umgås är det liksom House,
Indie rock som gäller och sådana svenska artister som man kan inte äns klassifikera
i en egen musikgrupp.
Men snook är den hip hop musiken som jag gillar.
Det är kanske för att jag inte ser på svensk hiphop på samma
sätt som de jag lysnade på i staterna.
Svensk hiphop är renare på något sätt, snook är iallafal.
Lyssna på & gilla
Snook – Inga Problem (Remix)


Kommentarer
Postat av: snook till graven!

omg, jag älska snook. Komiskt nog sitter jag och skriver en uppsats om dom just nu... Man skulle skriva om sin idol eller grupp, haha så sökte jag på bilder så kom detta upp :) jag älskar värkligen dom, snook är oxå den hip hop jag gillar :)



puss

2011-02-24 @ 23:06:38
URL: http://cocacolaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0