Gästbloggning

Hej på er!
Det här är en gästbloggning av en väldigt trogen läsare men även vän till Tommy Black (Ahlberg)!
Mitt namn är Lisa Hermansson och jag går i Tommys klass. Det är så trevligt att få blogga här och få prova på att modeblogga på Projectcotton. Det är även jag som har skapat headern för denna bloggen och jag är ändå ganska nöjd med resultatet. Jag ska även fixa lite annat smått och gott här på bloggen så att den blir ännu roligare att läsa för alla er! Bra va?

Min blogg hittar ni här: lisahermanssons.blogg.se 
Gå in och checka in! Är kanske inte lika bra som Projectcotton, men jag försöker så gott det går!
Om någon av er behöver hjälp med er design eller header osv så får ni gärna kommentera på bloggen med en mailadress så ska vi nog kunna fixa det!

Med Kärlek Eder
Lisa "Gypsy" Hermansson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0