Dagens låt: Ted Gärdestad- Oh vilken härlig da'

Jag njuter av det så himla mycket när solen tittar ut.
Jag vet att det kan vara lite tidigt att hoppas på vår.
Men när solen skiner så underbart och det är plus grader
så blir man nästan lyckligare på ett sätt.
Jag peppar idén av sommar med denna låten.
Man får inte låta höst depresionen komma åt en bara.
Lyssna på och gilla
Ted Gärdestad – Oh, vilken härlig da'

 
Jag vill att solen ska fortsätta titta fram som de gjorde några dagar sen
och idag.
Om ni minns måndag så var det 6 grader och sol.
Det låter inte som mycket men det ger verkligen hopp inför sommaren.
Jag tog till och med en skön och solig promenad med min lilla vänn genom stan.
Det var härlig att bara få kunna komma iväg från allt och rensa tankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0