Jonas min frisör

Vet inte hur länge jag har varit en trogen kund hos Jonas.
Han är lite som min lärare Henrik, som är sådan en person
när man träffar dem vet man dirket att man kommer
inte hitta någon trevligar än dem. I Henriks fall var det att undervisa och
i Jonas fall visste jag att det inte fanns någon annan som jag ville klippa mig hos.
Samma som min lärare vet jag att Jonas är den bästa frisören jag har
någonsin träffat. Han påminnar mig lite om hur det är i USA med
Barbershops där den som klipper en känner till vem man är och snackar
med en om nästan vad som helst, jag tycker en bra frisör ska
bryta den känslan av att vara en främling.
Jag har också fått min kompis att börja gå dit och klippa sig.

innan de började fick jag en jävla mittbena som Jonas och Karin tyckte var ett roligt skämt.

Trodde seriöst hennes shampoo skulle färga hennes hår lila, sen gick vi in på att det hade varit lungt eftersom
karin hade lite grönt hår när hon gick i 9:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0