Meet The Parents Little Fockers

Hej ikväll lite spontant bestämde jag mig för att gå på Bio.
Det har varit mycket bio för mig på det sista två veckorna.
Som ni kanske vet hade jag ett ton biobiljetter som behövs användas.
Jag har sett Narnia två gånger, The town, och ikväll blir det Meet The Parents Little Fockers.
Jag ska på bio med mina två närmsta vänner Karin och Philip.
Karin har ett tjej/kompis/gäng grej som hon kallar Rinkebyholms Gangstarna.
Jag har träffat de flesta av dem brudarna innan, de är flummiga, snygga,
hur trevliga som helst. Men två av dem kommer också med på bio ikväll.
Det blir Ofelia Karlén och Louise Ahrenius som henkar på och får tävla om min
bästaman Philip. Blir spännande nu eftersom han blev nyss singelhi.
Go Philip!!!

Ok ok nu är det dags för mig att gå ut och springa en runda,
har börjat seriöst med träningen igen.
Har laddat ned ett jätte bra App som heter Run Keeper Pro.
Vanligtvis kostar den 70 kr men fram tills slutet av Januari är den grattis.
Det är något special erbjudande som de har.
Den använder GPS technology och följer vart du springer och kollar din hastighet
och genomsnit hastighet.
Det är ett jätte bra program för er som har iPhone och gillar att vara ute och springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0