Mode Nyheter

När vinter närmar sitt slut ska man passa på att köpa vår skor och vinter jackor.
De flesta butiker måste bli av med sina vinter kläder och håller i hur mycket REA som helst.
Vinter jackor är ju så dyra så man använder oftast om samma år efter år, så det blir aldrig
känslan av att man har en omodern jacka den kommande vintern.
Det börjar oftast under mellan dagarna men den största REA'n börjar efter ny år.
Denna våren är det kängor som gäller.
Både svarta militär kängor och ljus brunna ska det vara.
Mina svart har jag använt mig av mest under vintern och sparat mina ljus brunna
vår kängor till våren.
jag tänker använda mig utav dem fram tills det blir tillräckligt varmt
att ta på sig Converse och shorts igen.

Nyhet
Där den gamla Pia Mia butiken var
ska de öppna upp en Peak Performance butik.
(Pia Mia var en tant butik) ni kanske inte vet vad det är men
den låg på andra sidan gatan av Snitz.
Blir spännande att se hur det blir där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0